اس ام اس طنز

اینترنت اکسپلورر، بهترین مرورگر است
براى دانلود کردن یک مرورگر دیگر

 

 

اس ام اس خنده دار

از دوستم می‌پرسم حالتون چطوره؟
جواب میده: خوبه تازه موکتش کردیم !!!

 

 

 

داريم اخبار ميبينيم ميگه ديشب يه قطار چپ کرده. خواهرم ميگه حتما سرعتش زياد بوده! داداشم ميگه شايدم سبقت غير مجاز گرفته!!!
 

 



پلیسه با موتور اومد از کنارم رد بشه،از گرما کلاه کاسکتشو گذاشته بود رو کیلومتر موتور…
به من نیگا کرد با اشاره گفت:
کمربند ؟؟
منم یه نگاه بهش کردم و با اشاره گفتم:
کلاه...
یارو نابود شد !

 

 

اس ام اس جدید و گلچین شده

من حتی رفتم اساسنامه اتحادیه صنف آرایشگرا رو هم خوندم
ولی توش به اینکه سلمونیا باید
تو یه شیشه پر الکل یه مار بذارن اشاره ای نشده بود !

 




به راننده تاکسیه میگم: آخرین مسیرتون کجاست ؟! میگه :خونه مون، میای ؟
 

 

 

پیامک جدید خنده دار و بامزه

مژده،مژده
اکنون شما ميتوانيد در کمترين زمان با استفاده از پرايد سفري کاملا آرام و مطمئن به آن دنيا داشته باشيد.
"سايپا مطمئن"







اس ام اس مثل فاتحه میمونه برای هرکی میفرستی روحش شاد میشه
 

 



پسرعموم توي شهرستان درس ميخونه، با رفيقاش خونه مجردي گرفتن.
ديروز ديدمش خيلی شاکي بود
ميگم چي شده؟
ميگه به بابام زنگ زدم گفتم پول بريز به حسابم
گفته مگه ماه پيش 40 تومن به حسابت نريختم؟!
خب عموجان 45 تومن که فقط يارانه اين بنده خدا ميشه...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:طنز,سرگرمی,طنز و سرگرمی,اس ام اس جدید,اس ام اس,اس ام اس طنز,اس ام اس سرگرمی, | 14:18 | نویسنده : فرهود بردبار |